Pagina's

dinsdag 18 juni 2013

Volwassen Casper


Ik heb vannacht geen oog dichtgedaan, want ben sinds gister een BMW-eigenaar! Het is een 5serie met alles erop en eraan. Hier een knopje daar een knopje. Ook heeft de bolide pk's waar je van achterover slaat. Alle cijfers van de auto vliegen door mijn hoofd. Ik douche zo snel mogelijk, geef mijn vriendin een kus en ren naar mijn nieuwe geliefde. Wat een schoonheid! Zo mooi gestroomlijnd, het is echt een plaatje. Ik doe met een handig gebaar de deur open en stap in een oase van net afgeslachte runderen. Met grote enthousiasme laat ik de motor lopen en hoor een zachte kreun van het getemde beest.  Het is tijd voor actie! Mijn voet drukt het gaspedaal plat tegen de bodem. De auto accelereert als een monster, maar het voelt als een zijden deken op de weg. Ik ga steeds harder, alleen het voelt zachter en zachter. Zo zacht dat er geen contact meer wordt gemaakt met moeder-aarde. Ik vlieg. Met een speelse bocht vlieg ik langs de maan, sterren en natuurlijk mijn moeder die vanuit het balkon van het bejaardenhuis me toewuift. Ik voel me vrijer dan ooit!

BMW The Ultimate Driving Machine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten