Pagina's

dinsdag 18 juni 2013

Bejaarde Casper


Mijn laatste uur is geslagen. Ik heb een mooi leven gehad en hierbij veel geconsumeerd. Zo zijn er 7 auto's er doorheen gejaagd, tienduizenden borden pasta, ongekend veel pakken melk, veel Amstel Bier, achterlijk veel Coca Cola, 47 sleutels, 15 fietsen, 1628 pennen (maakte ze graag stuk) en zo zou ik tot mijn laatste adem door kunnen gaan. Maar spaar deze liever om een punt te maken voor mijn eigen punt.


Mijn hele leven heb ik producten gekocht die mij voldoening gaven. Dit kwam voornamelijk door groepsherkenning of omdat het product van wereldklasse was. Dat laatste kwam niet heel vaak voor, maar het was juist het merk wat telde. Een merk verbindt je echt met anderen, alleen er bestaan veel diepere relaties dan die je met een Coca Cola of een Ray Ban hebt. Denk aan de buren, je vrienden, kennissen en natuurlijk je geliefde(n). Deze relaties bepalen de echte vreugde van het leven en zijn merken maar een grote bijzaak.

'Zuster, kuch gorgel kuch, mag ik nog wat appelsap van Appelsientje en een Bounty?' Pieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep

Geen opmerkingen:

Een reactie posten