Pagina's

zaterdag 15 juni 2013

Puber Casper



TaaattttaaaaaaatatatatataTRingTrrrrrring: zo doet mijn wekker.. Wat een piep geluid, je wordt er echt enorm moedeloos van. Het is weer veel te vroeg, maar de leerplicht roept. Ik stel het opstaan uit en uit, totdat de haast in mijn hoofd is binnen gedrongen. Op handen en voeten zet ik mijn koers met gesloten ogen naar de badkamer. Bij de deur aangekomen, wordt de klink op de tast gezocht. Dit ziet er nogal vreemd uit. Yes gevonden! Ik draai hem om en.... dicht. Ik schreeuw naar de deur dat ik haast heb, maar krijg een behoorlijke snauw terug. Het is mijn zusje en schreeuwt dat ze der haar nog moet wassen. Dit betekent dat de douche voor een half uur bezet is, terwijl ik over 10 minuten BIO heb met die iets te strenge leraar. Het is dus niet meer douchen en pak mijn laatste hoop. Het is de Axe Apollo deo en spray het wondermiddel onder mijn oksels! Vervolgens trek ik mijn kleren aan en ren naar mijn fiets om de les te halen. Met mijn ogen nog halfdicht zit ik op mijn fiets en ben met mijn hoofd nog niet echt uit het net verlaten dromenland. Opeens hoor ik achter me voetstappen. Hoe kan dit, zo traag fiets ik toch niet. De voetstappen veranderde in een massa. Het waren er ongeteld veel en geloof me ik was doodsbang. Ineens werd ik betast door geloof zo'n 35 handen. Hierdoor ging ik harder trappen, maar het had geen enkel nut. Mijn fiets was stopgezet. Ik draaide me om en zag tot aan de horizon schitterende dames. Ze lieten mij kleiner dan ooit voelen en werd als een chiwawa betast. Dit duurde niet even.. De geur van die prachtige Apollo bleef 48 uur onder mijn oksels dampen. Het waren mijn zwaarste 2 dagen uit mijn leven. Het erge is dat niemand me ooit heeft geloofd, waardoor ik zelfs een schorsing aan mijn broek kreeg van school.

Bedankt Axe Apollo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten