Pagina's

maandag 20 mei 2013

Werkende Light-producten

Jij en ik hebben tegenwoordig een echte stem in onze samenleving! Zo zie je dat steeds meer bedrijven naar ons luisteren in plaats van lukraak producten op de markt te zetten. Dit voelt goed, omdat de stempel van eenheidsworst is weggevallen. We zijn namelijk allemaal individuen en zijn daardoor allemaal een beetje anders. De een verzamelt bijvoorbeeld al zijn hele leven postzegels en de ander doet aan tuinieren. Beide schitterende hobby's die door verschillende mensen worden beoefend.

Ook zijn we tegenwoordig steeds bewuster over ons doen en laten. We willen bijvoorbeeld dat de aarde schoner wordt om de leefbaarheid van de volgende generaties te waarborgen. Hierdoor worden er steeds meer producten gekocht die dit standpunt met ons delen.

Ook zie je in de voedselbranche een verschuiving die hier naadloos op aansluit, namelijk ons bewustzijn over onze gezondheid. We weten steeds meer wat goed en wat slecht voor ons is en gaan hierdoor steeds beter voor onszelf zorgen. Daarom kopen we steeds meer light-producten die ervoor zorgen dat we lekker kunnen blijven eten, maar wel über-gezond. De kans bijvoorbeeld op hart en vaatziekte is een stuk kleiner en je weegt door de producten vele kilo's minder, waardoor de zelfverzekerdheid een flinke boost krijgt. 

Het straatbeeld is dan ook de afgelopen 10 jaar enorm veranderd. De zelfverzekerdheid van de Nederlander is enorm gegroeid en de hoeveelheid gezette mensen is net zo laag als het percentage Ferrari's op de Nederlandse snelweg. Hieruit kunnen we concluderen dat light-producten werken!

Hierdoor zullen de light-producten nooit meer verdwijnen in onze samenleving door hun verrijkende functie.


Een mandje vol met gezonde Light-producten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten