Pagina's

donderdag 23 mei 2013

Grijs Schilderij sterker dan Televisie Medium

Ik zit heerlijk binnen en zag net vanuit mijn raam gehaaste mensen van onze lente genieten. Zo zag ik schitterende regenpakken met een enorm tempo de straat door sjezen. De bijbehorende gezichten waren van gehard staal, waardoor alle vrolijkheid van de straat werd afgespoeld. Ik kreeg plaatsvervangende schaamte, omdat ik met een droog gezicht naar dit grijze schilderij zat te staren.

Ik deed dan ook snel mijn gordijnen dicht om me niet te laten meesleuren door de negatieve stroom van buiten. Mijn hoofd wilde makkelijk vermaakt worden zonder zelf echt iets te doen en zette met een hoop gekreun de tv aan. Er kwamen wat vrolijke koks langs die een paar schitterende gerechten klaarmaakte en een hoop tekenfilms. Dit schrale aanbod zorgde ervoor dat ik het gevoel kreeg dat het binnen begon te regenen. Het was gewoon te saai en dacht dat veel mensen zich in dit standpunt konden plaatsen.

Maar waarom kopen wij dan tegenwoordig eigenlijk van die achterlijke grote televisies? Ze moeten steeds dunner, scherper en breder. Ook zijn er steeds meer televisies die 3D zijn, waardoor je gezellig met een soort zonnebril op de bank zit en eigenlijk niets ziet door de te dikke volkszanger die voor je beeld staat. Dit is een "erg fijn en knus" idee. Ik kijk dan ook net zo graag de hele dag naar het grijze schilderij die door het weer wordt getekend.

PS Weet jij waarom we die grote tv's kopen? Wanneer je deze vraag goed kan beantwoorden, maak je kans op een super de luxe 3D televisie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten