Pagina's

donderdag 16 mei 2013

Column

Daar is die dan, mijn column! Deze zal mijn hele leven doorlopen, dus ook mijn leven in de toekomst. Dit klinkt waarschijnlijk niet boeiend, omdat je denkt dat ik vanuit de losse pols over mezelf ga fantaseren. Dat is echter niet het geval. Ik hou namelijk rekening met mijn onderwerp van mijn blog: de gemanipuleerde consument.

Ik laat in mijn column mezelf zien in verschillende levensfases. Denk aan baby Casper, kleuter Casper, puber Casper, volwassen Casper, midlife crisis Casper en als laatst de hoogbejaarde Casper. In al deze levensfases ben ik in andere producten geïnteresseerd. Dit is niet echt verwonderlijk. Ik zou bijvoorbeeld niet als midlife crisis man mijn billetjes laten inpoederen door mijn moeder met Zwitsal.

Maar er zit een kwinkslag in het verhaal. Namelijk dat deze Caspers niet in de wereld leven zoals wij die kennen. Daarentegen leven zij in een wereld waar producten zijn zoals de marketing ze beschrijft. Bijna alle producten worden door de marketing als wondermiddelen neergezet die geen enkel nadeel met zich meebrengen.

Dit zal dan ook voor humoristisch en onwerkelijke situaties zorgen. Dit doe ik echter niet zonder reden. Ik wil namelijk jullie lezers bewust maken van de zwets die vele merken met zich mee dragen.

Komende week zal de column "echt" van start gaan met als eerste gast: Baby Casper. Tot dan!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten