Pagina's

dinsdag 28 mei 2013

Baby Casper



Oohw wat lig ik toch lekker in mijn babybedje die met grote waarschijnlijkheid door middel van veel gevloek en gekreun in elkaar is gezet. Het is een echte IKEA, maar door de grote klunzigheid voelt het als een speciaal bedje voor mij! Boven mijn hoofd hangt een mooi draaierig lampje die een rustgevend lichtspektakel verzorgd. Mijn ogen worden zwaarder en zwaarder. Ik zak weg in een heerlijke droomland  waar stoute elfjes en te vriendelijke marsmannetjes wonen.

Opeens slaan mijn ogen open. Er heerst een grote stilte, maar voel aangekoekte poep en nattigheid in mijn luier. Ook zit er een of ander monster in mijn buik die mij vergezeld met onderwatermuziek. Dit moet worden opgelost. Mijn instinct neemt de touwtjes over en zorgt voor het huilen. Mijn niet getrainde stembanden produceren op dit moment geluiden die door merg, been en vooral muren gaan. Er gebeurt niets en ga over van huilen naar het schitterende krijsen. Ik hoor een zucht vanuit de slaapkamer en ga vanuit geluk nog harder huilen. Hierdoor zijn de voetstappen onverstaanbaar en zie opeens een moeder met enorme wallen voor me staan. Jeej!

Ze tilt me teder op en ruikt opeens mijn ongelukje en zegt met een veel te hoge stem: heb jij een poepie gedaan? Vervolgens word ik ontbonden van mijn luier en krijg een aangename nabehandeling van een Zwitsal billendoekje die ervoor zorgt dat mijn billetjes zachter worden dan ooit tevoren. Puur genieten! En omdat mijn moeder zo lief is, krijg ik de allerduurste luiers die het mogelijke maken dat ik theoretisch gezien dubbele salto's en schroeven kan maken. Het gekke is dan ook dat ik in mijn nakie op mijn knieƫn ren, maar met deze luiers alle tricks kan uitvoeren die op onze planeet mogelijk zijn.

Ook heeft mijn moeder een ander geheim spulletje wat in de onderwereld Nutrilon wordt genoemd. Dit is babyvoeding die ervoor zorgt dat je een ongekende weerstand hebt. Hierdoor kan je me s'winters met blote bast in de wandelwagen aantreffen. Ik heb gewoon geen kleren nodig!

Bedankt lieve Mama

Geen opmerkingen:

Een reactie posten