Pagina's

donderdag 30 mei 2013

Apple en Haar Interne Oorlog

Wat is er de afgelopen jaren met mij gebeurd? Ik ben verschoven van een Apple hater naar een Iphone bezitter. Dit 'bedrijfje' was in mijn ogen een groot monster die letterlijk zijn fabrieksarbeiders opat. Zo zijn er vele mensen door giftige stoffen in de fabrieken gedood. Ook werden er allemaal stellages gebouwd die ervoor zorgde dat het plegen van zelfmoord onmogelijk werd. Wat vond ik het toch een smerig bedrijf. En tegelijkertijd werd die Steve Jobs door de westerse beschaving als de koning van de mensheid neergezet. Ik keek dan ook nog liever de hele dag naar omroep MAX dan dat ik aan deze praktijken dacht.

Maar dit is verleden tijd, want heb een Iphone! Zo zie ik nu Steve Jobs als een groot genie die zonder mitsen en maren in het rijtje van Da Vinci en Columbus past. Kijk nou wat voor prachtige producten hij op de markt heeft gebracht. Het design is van hemelse schoonheid en de snelheid is bovennatuurlijk te noemen. Daarom wil ik God (Steve Jobs), de marketeer, mijn vrienden en ouders bedanken voor mijn aankoop.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten