Pagina's

woensdag 5 juni 2013

Kleine dingen groter dan Ooit


Is het niet raar? Tegenwoordig willen we steeds meer.. Denk aan mooie telefoons, laptops, schoenen, shirts, zonnebrillen en zo kan ik eigenlijk een oneindige opsomming maken, maar dat doe ik dus niet. Maar mijn vraag is hoe gelukkig zijn we nou met deze spullen? Als ik nieuwe schoenen aan heb, zijn ze binnen een dag al in mijn hoofd versleten. Ik verlang dan ook gewoon als twintiger naar vroeger.

Zo herinner ik me die voetbalschoentjes die ik met een aai over mijn bol van mijn vader had gekregen. Dit waren niet zomaar schoenen! Nee, deze lieten mij dromen. Ik zou de grootste ter aarde worden met ongekende hoeveelheid fans. Deze hoeveelheid bestond ongeveer uit een biljoentriljoenmiljoen mensen! Na trainingen moest ik zoveel handtekeningen uitdelen dat mijn stift het na 3 tellen begaf. Met een paar lange halen schreef ik mijn naam op alles en iedereen. Wat was het toch heerlijk!  Na zo'n voldane fantasierijke dag legde ik mijn schoenen op de doos naast mijn bed. Ik bleef er naar staren en viel als een grote ster in slaap.

Welterusten, Kleine man die nog van de kleine dingen genoot


1 opmerking:

  1. Herkenbaar! Ik heb dat vroeger ook met zoveel dingen gehad, ik nam het liefst alles mee naar bed ook haha

    BeantwoordenVerwijderen