Pagina's

vrijdag 7 juni 2013

Bloggen voor Gevorderden


Ik ben net komen kijken in de blogwereld en het bevalt me zeer. Er zijn namelijk geen regels! Het is echter wel verstandig om het binnen te perken te houden anders ben je de enige die je blog leest. Maar hoe bijzonder is het om je onafhankelijke stem te kunnen laten horen aan het grote publiek. Het is uniek.

Alleen je ziet steeds meer grote blogs samenwerken met merken, terwijl ze zich onafhankelijk neerzetten. Aawh ik heb nu zulke mooie pumps gekocht van Dolce en Gabbana, terwijl op hetzelfde moment een transactie van het merk wordt voltooid. Het is smerig en ordinair te noemen! Het is dus een nieuwe manier om de groeiende blogwereld weer te vormen naar een traditioneel medium die wordt gedomineerd door commercie. Moeten wij dat willen? Ik zet hier mijn grote vraagtekens bij..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten